Ikke langt fra entreprenør til boldklub

Thomas Normann oplever et værdifællesskab mellem Jönsson og Lyngby Boldklub

Nyheden om at Jönsson sponsorerer Lyngby Boldklub i forbindelse med truslen om konkurs er nået spalterne hos så forskellige medier som Frederiksborg Amtsavis, Licitationen, Dagens Byggeri, Bold.dk , BT, Berlingske, Børsen, Metroxpress, Byens ejendomme, MesterTidende, Jyllands-Posten og Avisen.dk.

Direktør Thomas Normann er glad for eksponeringen. Men det er ikke den primære grund til, at Jönsson har indgået samarbejdet.

– Vi viser, at vi som virksomhed gerne bakker op om gode initiativer og folk, der forsøger at gøre en forskel. Den aktuelle redningsaktion i Lyngby viser, at der i klubånden gemmer sig værdier, der passer rigtig godt med dem, vi selv er kendt for i Jönsson, siger han.

Samarbejdet løber i første omgang sæsonen ud.

Menu